Hallonkakor

26 mars

Kategori: Allmänt

Idag är en sån där dag när jag tänkt alldeles för mycket. Jag ska nog inte tänka på hela veckan nu.. Uscha! Blir ju alldeles snurrig, glad, ledsen, arg och tokig. Meeen är nog på väg åt det bättre nu, tack och lov.
 
Idag tog jag i alla fall steget och bokade tid för min tatuering (som jag fick i födelsedagspresent...) så den 11 april smäller det! Jäklar så nervös jag är. Men kommer bli grymt när den är klar. 
 
Just det, tappade ju min dator i golvet eller tappade och tappade. Den gled av sängen när jag vände mig om. Så den blev ju som kaputt. Men har ju en datanörd till sambo så han ba slängde in en ny hårddisk (tror jag iaf) och vips så funkar den igen! Alla bilder är ju så klart borta men har ju skrivit ut från Kreta och så har man ju på facebook. 
 
Nu ska jag kika vad mina grabbar håller på med för kul och sen ska jag nog krypa i säng. Är så trött och har varit det i en vecka. Kanske sover för mycket.. Men tur det är skönt att sova! 
 
Godnatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: