Hallonkakor

18 mars

Kategori: Allmänt

Börjar jobbet kl16.30, känns väl inte superkul men det går som bra när man väl tar sig dit. Ska nog bara stöka undan lite här hemma innan jag åker. Hade tänkt träna men har så jäkla ont i halsen så det är nog bäst att vila.
Hade i alla fall en grymt rolig helg! For med syrran till Pipes och vi hade superkul, hade ju som tänkt fara vidare men helt plötsligt vart klockan nästan 1 så då vare som inte lönt. Så igår var jag ju bakis som fan, haha. Men det gick som över lagom till middagen vi fick hos Carin och Inge. 
 
Har förresten sökt till universitetet nu, känns läskigt! Men får väl se om jag ens tar mig in, lär inte göra det men det är värt ett försök i alla fall.
 
 
I natt har jag drömt så jävla skumma drömmar att jag börjat fundera på om jag verkligen är riktigt frisk. Jag har rullat stora stenbumlingar utför stup för att ta ihjäl nån som jagat mig, jag har solat så mycket att jag bränt bort halva näsan och jag har försovit mig hundra gånger. Plus massa annat hemskt. Kanske ska lägga mig tidigt ikväll och se om det hjälper.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: