Hallonkakor

25 juni

Kategori: Allmänt

 
Var ett tag sen sist! Men har roat mig med andra saker :)
 
Ja så var midsommar över, hade en himla mysig helg ute i Gamla Brattsbacka tillsammans med Elin, Erik och Andreas. Blev lite bad, bastu och så massa sällskapsspel! Mysigt värre :)
I söndags fick jag även åka båt för första gången (nä roddbåt gills inte som en riktig båt). Supermysigt! Sen passade jag och Andreas på att åka en sväng till Storstensviken och kolla läget lite. Var ju sjukt länge sen jag var dit sist.
Så bara för att jag haft en supermysig helg så blev jag dyngförkyld igår..tack för den.. Har sovit och sett serier om vartannat både igår och idag, är nådigt less nu.. Nån som har tips på en riktigt bra kur mot förkylning? Sova verkar ju uppenbarligen inte fungera..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag se om jag orkar laga mig nån mat. Tänkte att det får bli lyxmat idag, fiskbullar och potatis! Det måste jag ju bli frisk av :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: