Hallonkakor

12 mars

Kategori: Allmänt

Känner att jag skulle vilja ta en sista minuten till nåt varmt ställe. Och typ stanna där för evigt. 
Ringde i alla fall bemanningen igår och gullade till mig jobb idag, fick 7-11 så det är ju som en lagom tur. Jobbar till 11.30 imorgon och Danneman slutar 12 så då åker vi in till stan. Han har ju äntligen gått med på att vi ska börja storhandla! Wiho! Sen ska jag väl se om det finns nå träningskläder kanske. 
Ikväll har jag ju lovat Frida att följa med på Boot Camp..satan så nervös jag är! Lär ju vara sämst av alla och säkert skämma ut mig men förhoppningsvis är det ju superkul så då gör det ju inget att jag suger!
 
 
Nu ska jag försöka ta tag i en handlingslista inför imorgon så vi inte spontanhandlar massa onödigt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: