Hallonkakor

20 april

Kategori: Allmänt

Just kommit hem efter att varit på vift mest hela dagen. Började med frukost hos Carin och Inge (supertack!!) och nu kom jag just från mamma. Fick mig ett par byxor och ett linne av mamma, tack tack! 
Ska strax göra i ordning köttet, Daniel kommer hit så vi ska grilla innan vi åker iväg på fest. Ska bli himla kul att träffa gamla gänget (delar av det iaf). 
 
 
Blev väckt av kisse i morse. Somnade väl vid 3 och blev väckt vid 9. Var väl inte direkt vad jag planerat men det skadar ju inte att kliva upp tidigt! 
Nä det är nog bäst att jag väljer vad jag ska ha för kläder på mig ikväll, kan ju ta ett tag att bestämma sig!

Kommentarer

  • Carin säger:

    Vassego för frukost, är så roligt att få bju på nå! :) Pöss å så kul ikväll!

    Svar: Taaaack! :) Du också! Pöss!
    Hallonkakor

    2013-04-20 | 16:13:30
    Bloggadress: http://Jemtlandstaus.wordpress.com

Kommentera inlägget här: