Hallonkakor

24 april

Kategori: Allmänt

Vet inte alls vars den här dagen har tagit vägen. Hade så många planer men ändå har jag fått så lite gjort. Tur att dagen inte är slut än.
Men har i alla fall ordnat ny hemförsäkring, försäkrat MIN bil och så har jag handlat. Nu var det bara resten av alla tråksaker som ska göras. Typ dammsuga och byta sängkläder.. Men förresten kan jag ta det imorgon för jag är ju ledig! :)
 
Har kommit på att det är en himla massa saker jag måste köpa nu, en soffa, tv + ljud och utemöbler. Tror att jag måste vinna på lotto eller nåt! Men får ta en sak i taget, frågan är bara vad som är viktigast att ha.. 
 
Nu ska det ordnas middag, rotfruktsgratäng och korv! Mumsigt! Kanske får lov att lyxa till det med nåt gott att dricka till också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: